czwartek, 6 czerwca 2019

BURZA MÓZGÓW



BURZA MÓZGÓW POTRZEBNA :)
Czy miewacie czasem problem z NAZYWANIEM RZECZY PO IMIENIU ????
Ja od dłuższego czasu zmagam się z tym tematem...sprawa dotyczy prowadzonych przeze mnie warsztatów. Dawno temu nadałam im roboczą nawę WARSZTATY MALOWANIA INTUICYJNEGO i jak to często bywa w przypadku prowizorek - tak zostało.
Mam z tą nazwą pewien kłopot, bo nie oddaje ona bogactwa ani złożoności tego co się na warsztatach wydarza, o czym sami często mówicie.
Większość z Was była zaskoczona tym co się pod tą nazwą UKRYWAŁO i nadal się ukrywa.
A przez to nie dociera do osób, które zawartością warsztatów byłyby zainteresowane.
Mam więc prośbę do osób które się ze mną w tej pracy spotkały, o wasze propozycje, wszystko co wam przyjdzie do głowy :).
Jaką NAZWĘ byście dali ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz