poniedziałek, 6 sierpnia 2018

O NIESPODZIEWANYM ODKRYCIU PASJI

Do poczytania i pooglądania przy porannej lub popołudniowej kawie...

Autorką tekstu i obrazów zamieszczonych w tym poście jest Agnieszka Sova,
jedna z uczestniczek warsztatów Over the Rainbow, które miałam przyjemność współprowadzić z Martą Gierczyńską.

Agnieszka opisała swoją drogę do spełnienia i odkrycia pasji.
Jej piękne obrazy, możecie obejrzeć w linku zamieszczonym na dole tekstu.



 Moja przygoda z farbami zaczęła się na Mazurach kilka lat temu.

Wewnętrzny glos podpowiadał że muszę tam być – częścią
kursu był taniec intuicyjny, to mnie przekonało do wzięcia
udziału, uwielbiam taniec szczególnie taki w którym można
wyrzucić swoje emocje, taki w którym nikt nikogo nie obserwuje i
nie ocenia, taniec który uwalnia.
Pomyślałam ze odpocznę w
pięknym miejscu robiąc to, co lubię, malowanie było tylko
dodatkiem, farb w ręku nie miałam odkąd byłam dzieckiem i
szczerze mówiąc nie wiedziałabym co z tym zrobić
:).

Moje zaskoczenie było ogromne jak zobaczyłam że z każdym
dniem coraz bardziej wyczekuję popołudniowych sesji malowania. W
dniu kiedy taniec był odwołany I malowaliśmy przez cały dzień –
poczułam się jak w niebie, malowaliśmy przez 9 godzin nie miałam
ochoty odchodzić od płótna nawet na chwilę – jak zrobiło się
ciemno to przeniosłam się do wewnątrz i malowałam przy świetle –
moje połączenie z farbami i płótnem było kosmiczne. Poczułam że
latam, w końcu znalazłam to co mnie wycisza i przenosi w świat
magii, mój świat niczym nie zakłócony, pierwszy raz poczułam że
można się połączyć ze sobą. Nie chodziło o efekt końcowy
tylko o tę piękną drogę tworzenia i zanurzania się w sobie coraz
głębiej – pojawiły się głębokie przemyślenia i emocje do
przerobienia.
Karolina świetnie nas prowadziła, czytała piękne historie podczas
malowania co pobudzało moją wyobraźnię. Poczułam się ponownie
jak dziecko i to właśnie było piękne bo w całym tym zgiełku
bycia poważnym, dorosłym często zapominamy że nadal mamy w sobie
dziecko o które trzeba dbać. 

Maluję
do tej pory – trochę mniej bo pojawił się mały człowiek i cała
uwaga poszła w jego kierunku – ale wiem że malowanie jest
totalnie dla mnie i to jest to co czyni mnie szczęśliwą – nawet
pisząc o tym przenoszę się w inny świat i nie dociera do mnie
zgiełk z zewnątrz.

Jeśli
szukasz swojej drogi do siebie , drogi dzięki której przerobisz
swoje emocje lub znajdziesz swoją pasję – polecam gorąco
malowanie, malowanie z Karoliną jest podwójnym uderzeniem. I nie
martw się tym że nie miałaś/eś farb w ręku od dziecka, to nie
ma najmniejszego znaczenia – pozwól farbom cię prowadzić, pozwól
sobie być sobą i nie zastanawiaj się … powodzenia

Jeśli
masz ochotę zobaczyć co stworzyłam do tej pory kliknij w poniższy
link: https://www.facebook.com/agnieszka.kowalczewska.79/media_set?set=a.10154179857333493.1073741832.684083492&type=1&l=975da022ec




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz