wtorek, 7 czerwca 2016

MALOWANIE POD DRZEWEM

Wygląda na to, że przyszedł czas realizacji marzeń

Dwa, może trzy lata temu znalazłam to zdjęcie i zamarzyłam o "spot
kaniu pod drzewem". O spotkaniu ludzi podobnie myślących a zwłaszcza podobnie czujących. Mających dla siebie wiele wyrozumiałości i wiele życzliwości. Wspierających się nawzajem.
W niedzielę znalazłam takie miejsce. Trafiłam tam jak zwykle "przypadkiem". Jestem nadal pod wrażeniem. I nie mogę się doczekać żeby znaleźć się tam po raz kolejny. ...
Jest to dla mnie wymarzone miejsce do pracy. Dlatego już dziś zapraszam Was serdecznie do ogrodu Kasi Holak na weekendowe warsztaty malowania intuicyjnego. Do ogrodu, w którym wszystko jest możliwe :).

2-3 lipca (sobota, niedziela)
Zalesie (pod Warszawą)
Więcej informacji wkrótce

Kasiu, dziękuję za zaproszenie i serdeczne przyjęcie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz